Subject: FW: Lotus Timber ja Koplimäe 10
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Apr 2024 12:29:33 +0300

Tere, registreerisin kirja ära, vastan esimesel võimalusel. Olete 31
järjekorras.

Lugupidamisega,

Krista Einama

From: Andre Mägi <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 24, 2024 11:56 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Cc: 'Urmo Ilves' <[email-masked]>; Aimar Parm
<[email-masked]>; kaili <[email-masked]>
Subject: Lotus Timber ja Koplimäe 10

Tere Krista,

Kirjutan seoses Koplimäe 10 kasutuslubadega. Lubasin saata olemasoleva
olukorra kirjelduse ja joonise seoses Koplimäe 10 asuva kinnistu nõlvaga.
Nagu ma telefonis mainisin, siis tugimüüri me rajanud ei ole (nagu
ehitusloa saanud projektis kirjas) ja hetkel see niitmise võimalus
selliselt puudub.

Kohapealse vaatluse käigus julgen, et meil on võimalik nõlva
ümberkujunduse käigus rajada sinna 3m laiune teenindusala, et traktor
saaks seda riigimaa nõlva niita.  Kas selline lahendus võiks olla piisav,
et saaksime kasutusloaga edasi minna (vajadusel siis projektis ka muudatus
selliselt sisse viia).

Manuses kaasas ka olemasoleva olukorra mõõdistused.

Lugupidamisega,

Andre Mägi

Projektijuht

+372 5684 7171

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.verston.ee/>